LUNS, 15 DE MARZO 2021
Bo día a todas e todos!
Hoxe comezamos a terceira semana deste mes de marzo, a QUINTA da Coresma, e tras a celebración da semana pasada dedicada a Maín, espero que a esteades comezando con moita enerxía, ilusión e alegría. Non esquezades sorrir, aínda que levemos a cara tapada, xa que a maior beleza dun sorriso non está na boca, está nos ollos.
Con esta nova semana comezamos un tema moi importante, se cabe, cada día máis: o consumo responsable. E é que todos os anos dedicamos algunhas semanas a falar disto pero... credes que xa somos responsables?
A ver, antes de comezar con este tema, debemos falar do motivo polo que HOXE comezamos co consumo responsable, e non é por máis que porque hoxe celébrase o Día Mundial dos Dereitos do Consumidor. Si, existe ese día e é moi importante para todos nós. Queredes saber por que? Pois vexamos este cortiño vídeo para aprender algo sobre este día.
Día Mundial dos Dereitos do Consumidor
Seguro que se reflexionamos un minutiño sobre o bo, ou mal uso que lle damos as cousas, nos imos dar conta de que algo non o estamos a facer todo o ben que poderiamos. Pero antes de pensar, imos ver este vídeo que nos axudará a abrir os ollos cara o consumo responsable.
Consumo Responsable: cambios de hábitos
Reflexión
* Que cousas tedes que non empregades, ou practicamente non lle dades uso?
* De que poderiades prescindir e tedes neste momento?
* Reciclades/reutilizades sempre que podedes?
* Cando mercades algo, pensades no impacto medioambiental que tivo facer chegar iso as túas mans?
Palabra de Deus
Pois nada trouxemos ao mundo, coma tampouco poderemos levarnos nada del. Tendo alimentos e con que cubrirnos, contentémonos con isto. (1Timoteo 6:7-8)
Oración
Señor, quizais non teña moitas cousas para dar,
pero recibín moitos agasallos
para compartir cos demais.
Ensíname a non ser egoísta,
a pensar primeiro nos demais
e a compartir con alegría.
Ensíname a compartir
o que son e o que teño.
Que non me apegue
ás miñas cousas y as garde para min,
senón que aprenda a ofrecelas,
para que todos poidan desfrutar co que recibín.
Xesús, cambia o meu corazón
e que comparta o que teño
porque dando recíbese
e compartindo descóbrese
a túa presencia no noso corazón.
Amén.
MARTES, 16 DE MARZO 2021
¡¡¡Buenos días!!!
Bueno, ayer hemos introducido este gran tema con un vídeo sobre un cambio de hábitos para un consumo responsable. Pero hoy vamos a ser más concretos y vamos a hablar sobre una de las cosas más abundantes de la Tierra, ¿sabéis qué es? ¿Todavía no? A ver… una pequeña pista… ¡¡No tiene sabor, ni olor, ni color!! ¡Eso es! Estamos hablando del AGUA. Pues veamos este vídeo, en el que aprenderemos cuánta agua hay, cuánta podemos utilizar y cómo llega hasta nuestras casas.
Uso responsable del agua
Reflexión
¿Creéis que hacemos un uso responsable del agua en nuestro día a día? ¿Se os ocurre algo que podáis hacer, cada uno de vosotros, para colaborar con el excesivo consumo de agua? Compartidlo con vuestros compañeros y compañeras.
Palabra de Dios
Porque la creación, expectante, está aguardando la manifestación de los hijos de Dios. (Romanos 8:19)
Oración
MÉRCORES, 17 DE MARZO 2021
Bo día rapazas e rapaces!
Despois de falar sobre unha das cousas máis importantes para todos os seres vivos, hoxe imos coñecer ás TRES R. Sabedes cales son as tres R? Iso é! Reducir, Reciclar e Reutilizar. Pois vexamos este breve vídeo no que nos explican con algo máis de detalle o significado de cada unha destas palabras.
Reducir, Reutilizar y Reciclar
Reflexión
* Vós empregades obxectos de un so uso? Saberiades dicir algún aos vosos compañeiros? Por que o facedes? Resúltavos máis cómodo?
* Como de ben credes que cumprimos, as persoas, as tres R?
* Que poderiamos facer no cole para mellorar as nosas tres R?
Palabra de Deus
Nisto coñecemos o amor: no que El deu a súa vida por nós. Tamén nos debemos dar a nosa vida polos irmáns. (1 Juan 3:16)
Oración
Señor, ti nos regalastes o mundo para traballar e facelo bonito, pero con frecuencia nos non o coidamos. Ás veces arruinamos o que fixestes para nós.
Quero pedirte perdón, Señor, polos danos que facemos a túa creación.
Axúdanos a entender que as árbores, os mares e os montes son riquezas que debemos empregar e non desperdiciar.
Amén.
JUEVES, 18 DE MARZO 2021
¡¡Buenos días a todas y todos!!
Vamos a terminar la quinta semana de Cuaresma, la cual dedicamos a hablar sobre el consumo responsable, hablando de DISTANCIAS. Durante este curso hemos aprendido a mantener la distancia de seguridad, lo que nos permite poder realizar tareas y nuestra vida cotidiana protegiéndonos los unos a los otros del virus.
También en la Cuaresma, debemos protegernos de todo aquello que puede hacer que nuestra vida pierda el verdadero sentido. La Cuaresma es una invitación a distanciarse de todas aquellas actitudes y comportamientos que no nos ayudan a ser mejor personas. Cuidar la vida significa distanciarse del egoísmo, de las malas contestaciones, de la falta de ilusión, del rencor, los celos, las envidias…
La Cuaresma es un tiempo para distanciarnos de todo aquello que nos impide o nos dificulta celebrar la vida. Una manera de celebrar la vida es amar, amarnos los unos a los otros, sabiendo que es necesario distanciarnos de todo lo que no aumente en ti las ganas de amar, de respetar, de acompañar, de ayudar a los demás.
AGRESIVIRUS, ¡Contra el virus de la violencia verbal y física!
Lectura del santo evangelio según san Juan (3,14-21):
En aquel tiempo, dijo Jesús a Nicodemo: «Lo mismo que Moisés elevó la serpiente en el desierto, así tiene que ser elevado el Hijo del hombre, para que todo el que cree en él tenga vida eterna. Tanto amó Dios al mundo que entregó a su Hijo único para que no perezca ninguno de los que creen en él, sino que tengan vida eterna. Porque Dios no mandó su Hijo al mundo para juzgar al mundo, sino para que el mundo se salve por él. El que cree en él no será juzgado; el que no cree ya está juzgado, porque no ha creído en el nombre del Hijo único de Dios. El juicio consiste en esto: que la luz vino al mundo, y los hombres prefirieron la tiniebla a la luz, porque sus obras eran malas. Pues todo el que obra perversamente detesta la luz y no se acerca a la luz, para no verse acusado por sus obras. En cambio, el que realiza la verdad se acerca a la luz, para que se vea que sus obras están hechas según Dios.»
Palabra del Señor.
Desde la Cruz, desde allí nos mira Jesús, a la distancia justa para amarnos hasta dar la vida.
En nuestras Iglesias y en la mayoría de nuestros hogares damos al crucifijo un lugar de honor. ¿Quiere ello decir que debemos amar las cruces? No, pero indica que creemos en nuestro Señor crucificado y que le amamos de corazón. Él nos salvó por su Cruz y Resurrección. Él es la señal de que Dios nos ama tanto que nos entregó a su único Hijo para traernos perdón, vida y amor. Es a Cristo Jesús a quien alzamos nuestra mirada buscando fuerza para llevar las cruces que vienen a nosotros en las dificultades de la vida. También le miramos buscando alegría y felicidad en nuestro peregrinar y buscando vida eterna más allá de la muerte.
Oración
No hay comentarios:
Publicar un comentario