Pastoral

Pastoral

ESO-BBDD semana do 24 ó 28 MAIO 2021

BOS DÍAS- GRATITUDE

Para esta semana traemos uns BBDD un pouco diferentes: esta semana celebraremos a GRATITUDE, así que dedicaremos os BBDD desta semana a dar grazas ós diferentes colectivos que construen o Colexio Don Bosco de Vigo...imos aló:

MARTES 25 MAIO

GRAZAS AS NOSOS COMPIS.

Hoxe toca das grazas a todos os compis do colexio, sexan da miña clase ou non, todos somos familia e o feito de estar nunha escola tan pequena danos a oportunidade de coñecernos todos. A orixe deste xesto ven de lonxe. Os rapaces do Oratorio, como todos os anos preparábanse para celebrar a festa de San Xoan Bautista, día do santo de Don Bosco. Nestas ocasións, para demostrarlle o seu afecto, os alumnos internos do oratorio preparaban cariñosos poemas de felicitación e os alumnos externos ofrecianlle algún ramo de flores .

Nós imos agradecer aos nosos compañeiros a súa presenza, axuda, ledicia, apoio, xogos, risas.....etc...imos facelo por clases segundo indica este cadro.

4º INFANTIL 

3º ESO 

5º INFANTIL 

6º PRIMARIA 

6º INFANTIL 

1º ESO 

1º PRIMARIA 

4º PRIMARIA 

2º PRIMARIA 

2º ESO 

3º PRIMARIA 

5º PRIMARIA 

4º PRIMARIA 

4º ESO 

5º PRIMARIA 

5º INFANTIL 

6º PRIMARIA 

6º INFANTIL 

1º ESO 

2º PRIMARIA 

2º ESO 

1º PRIMARIA 

3º ESO 

3º PRIMARIA 

4º ESO 

4º INFANTIL 

 Así que, conxunto, imos preparar unha felicitación para a clase que nos tocou segundo o cadro...Que lles podemos dicir? que lles imos agradecer????

MUSIC: COUNT ON ME- Bruno Mars



EVANXEO: Valor da amizade para Xesús, El tamén contou con eles.

Naquel tempo, Xesús tomou consigo a Pedro, a Santiago e ao seu irmán Xoán, e subiu con eles a un monte alto. Transfigurouse diante deles, e o seu rostro resplandecía como o sol, e os seus vestidos volvéronse brancos como a luz. De súpeto apareceron Moisés e Elías conversando con el. Pedro, entón, tomou a palabra e díxolle a Xesús: Pedro: -«Señor, que bo é que esteamos aquí! Se queres, farei tres tendas: unha para ti, outra para Moisés e outra para Elías». MATEO 4, 1 -11

ORACIÓN:

Gracias Señor polos compañeiros, compañeiras, moitos deles amigos e amigas que fun atopando ao longo destes anos, polos momentos de traballos, xogos, risas e tristuras compartidos nos que nos sentimos coidados e acompañados.


MÉRCORES 26 MAIO.
                  GRAZAS AO PROFES                                         

Bo Día!!!!!


Hoxe tócalle aos profes, aqueles aos que D. Bosco dixo que “educar é cousa do corazón”, o noso labor non é só encher a cabeza de contidos senón tamén de escoitar, acompañar e preparar para a vida.

REPARTO DE PROFESORES:

1º ESO LORENA – Mª EUGENIA

2º ESO ALBERTO - LAURA

3º ESO MARÍA L – TERESA F

4º ESO NATALIA D - CORONA

EVANXEO: «Aquí estou eu: eu mesmo coidarei do meu rabaño e velarei por el. Como un pastor vela polo seu rabaño, cando se atopa no medio das súas ovellas dispersas, así velarei eu polas miñas ovellas... Eu mesmo aparentarei as miñas ovellas e eu levareinas a repousar. Buscarei á ovella perdida, farei volver á descarriada, curarei á ferida, confortarei á enferma...» (Ez 34,11-16a)

XOVES 27 MAIO

GRAZAS A TAMARA/LETICIA E PERSONAL DE ARUME.

 

Bo día!!!!


Hoxe temos presente a unha parte fundamental do puzzle que constitue o cole: hoxe  damos grazas às salesianas que atenden e coidan das nosas necesidades, asi como a Tamara, Leticia e resto do persoal de Arume, todas elas fan do colexio unha casa para nós.




REPARTO DE FMA:

1º ESO GAUDEN

2º ESO LOLA N

3º ESO TAMARA

4º ESO LETICIA

EVANXEO: Xn 10,11-18 Eu son o bo Pastor, que coñezo ás miñas e as miñas coñécenme, 15 igual que o Pai me coñece e eu coñezo ao Pai; eu dou a miña vida polas ovellas.

VENRES 28 MAIO

GRAZAS ÀS MIÑAS FAMILIAS, AVÓS

 

Bo día!!!!

Sabemos o rol fundamental que teñen os avós, é por isto que hoxe agradecemos o seu papel e adicámoslle unhas palabras.

 


VIDEO-CANCIÓN: 


EVANXEO
: Xn 10,11- Teño, ademais, outras ovellas que non son deste curro; tamén a esas as téño que traer, e escoitarán a miña voz, e haberá un só rabaño, un só Pastor. 17 Por iso ámame o Pai: porque eu entrego a miña vida para poder recuperala.

No hay comentarios:

Publicar un comentario